Şarkı Sözleri
Lyrics

Güya (Nazan Öncel & Çapulcu Orkestrası)


Güya
(Nazan Öncel & Çapulcu Orkestrası)

Beni bir kere dinleyebilirdin
Dahası bana güvenebilirdin
Ne istiyorum?
Bir sor bakalım, bir dur bakalım
Belki ben haklıyım
Bir tutturmuşsun çapulcu bunlar
Hepsi ayyaş hep, nasıl da bildin?
Geç bunları geç, gel sadede
Gel şu Gezi'ye
Bir kere de iyi bir şey söyle

Güya yanındaymışsın hep, güya
Güya beni severmişsin, güya
Nasıl da yalan!

Güya yolundaymış her şey, güya
Güya mutlu mesutmuşuz, güya

Ötelenmişiz, itelenmişiz
Sustutularak bugünlere gelmişiz
Emek yıkıldı, Rüya yakıldı
Gezi n'olcak, sonra n'olcak?
Yok öyleymişim, yok böyleymişim
Ne isem neyin, böyle iyiyim
Eli sopalı adamlarını salma üstüme
Çek şunları.

Güya yanımdaymışsın hep, güya
Güya beni severmişsin, güya
Nasıl da yalan!

Güya yolundaymış her şey, güya
Güya mutlu mesutmuşuz, güya

"NAZAN ÖNCEL"

0 yorum: